Informacja dotycząca sposobu złożenia skargi/wniosku w CBZC
Skargi/wnioski można składać:
- listownie na adres:
CENTRALNE BIURO ZWALCZANIA CYBERPRZESTĘPCZOŚCI
02-796 Warszawa
ul. Wąwozowa 18
- osobiście – w siedzibie CBZC przy ul. Wąwozowej 18, 02-796 Warszawa - w dni robocze, w godzinach 9:00 – 15:00
- faksem – na numer: 47 72 118-33
W dni robocze, w godzinach 9:00 – 15:00 (w poniedziałki w godzinach 9:00 – 17:00) w siedzibie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, adres jw. oficerowie Zespołu Kontroli CBZC – działający w imieniu Komendanta Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości – przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków dotyczących działalności Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.
WAŻNE!
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.
Skarga/Wniosek powinny zawierać:
- imię i nazwisko wnoszącego,
- dokładny adres do korespondencji,
- dokładny opis zdarzenia.
WAŻNE!
Skargi w imieniu innych osób można składać wyłącznie za ich wiedzą i zgodą. Brak zgody powoduje, że taką skargę pozostawia się w aktach skargi bez udzielenia odpowiedzi występującemu.
Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu osoby wnoszącej sprawę pozostawione będą bez rozpoznania.