Skargi i wnioski

Informacja dotycząca sposobu złożenia skargi/wniosku w CBZC

Skargi/wnioski można składać:

  • listownie na adres:

CENTRALNE BIURO ZWALCZANIA CYBERPRZESTĘPCZOŚCI

02-796 Warszawa

ul. Wąwozowa 18

  • osobiście – w siedzibie CBZC przy ul. Wąwozowej 18, 02-796 Warszawa - w dni robocze, w godzinach 9:00 – 15:00
  • faksem – na numer: 47 72 118-33 

W dni robocze, w godzinach 9:00 – 15:00 (w poniedziałki w godzinach 9:00 – 17:00) w siedzibie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, adres jw. oficerowie Zespołu Kontroli CBZC – działający w imieniu Komendanta Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości – przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków dotyczących działalności Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

WAŻNE!

Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.

Skarga/Wniosek powinny zawierać:

  • imię i nazwisko wnoszącego,
  • dokładny adres do korespondencji,
  • dokładny opis zdarzenia.


WAŻNE!

Skargi w imieniu innych osób można składać wyłącznie za ich wiedzą i zgodą. Brak zgody powoduje, że taką skargę pozostawia się w aktach skargi bez udzielenia odpowiedzi występującemu.

Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu osoby wnoszącej sprawę pozostawione będą bez rozpoznania.

 

 

Powrót na górę strony